جزئیات طرح فروش سایپا ویژه دهه کرامت ۱۴۰۳ اعلام شد + جدول و لینک ثبت‌نام نایب رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی: کاهش ساعت کاری نیاز به نگاه کارشناسی‌ بیشتری دارد توضیحات اتاق اصناف مشهد درباره «شناسه یکتا»ی اصناف عقب‌نشینی ۳۲ هزار واحدی بورس | ۹۰ درصد نماد‌ها منفی شد! (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) حدود ۸ هزار و ۵۰۰ هکتار زمین، سطح زیر کشت هندوانه بذری در خراسان‌رضوی است ارزان‌ترین و گران‌ترین گوشی‌های سامسونگ سریA چند؟ (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) کنعانی: وزارت حقوق بشر آمریکایی و صهیونیستی دو روی یک سکه‌اند پیش ثبت‌نام اینترنتی توزیع لاستیک به زودی آغاز می‌شود قیمت گوشت قرمز و گوشت مرغ در بازار امروز (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) پلمب ۱۴ بنگاه املاک از ابتدای سال در مشهد | در ادامه بازرسی‌ها ۲ بنگاه املاک پلمب شد آخرین خبر درباره طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در کمیسیون اجتماعی (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) فرار مالیاتی ۵۰ میلیاردی ۴ طلافروش در اردبیل آغاز مرحله جدید ثبت نام خودرو‌های وارداتی از امروز دوشنبه (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) + جدول قیمت رئیس اتحادیه طلافروشان: با بستن مغازه‌ها هیچ کاری درست نمی‌شود ثبت موجودی طلا برای طلافروشان الزام نیست قیمت ارز‌های مبادله‌ای در بازار امروز (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) سکه یک کانال عقب نشینی کرد | حباب سکه امروز چقدر است؟ (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | هایما در آستانه ۲ میلیاردی شدن (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) با چقدر نقدینگی می‌توانیم در بولوار امام‌خمینی(ره) مشهد، خانه اجاره کنیم؟ اینفوگرافی | کدام استان‌ها رکورددار چک برگشتی هستند؟ آیا تابستان امسال با کمبود برق مواجهیم؟ آغاز فروش اقساطی شاسی بلند کرمان موتور از امروز + جزئیات (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) سود عجیب خریداران رمزارز تلگرام! (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) استاندار خراسان رضوی: اتاق بازرگانی خاستگاه تصمیم‌سازی اقتصاد استان است پیش‌بینی قیمت طلا و سکه برای فردا دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | روند بازار طلا و سکه کاهشی است؟
سرخط خبرها

احیا ۱۳۵۰ میلیارد تومان فرار مالیاتی در کشور

  • کد خبر: ۱۹۰۲۲۹
  • ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۷
احیا ۱۳۵۰ میلیارد تومان فرار مالیاتی در کشور
در پی تخلفات مؤسسه اعتباری تعاونی دانش‌آموختگان سبزوار (ثامن الحجج)، مبلغ یک هزار و ۳۵۰ میلیارد تومان از حقوق ضایع شده بیت‌المال در قالب فرار مالیاتی، احیا و به بیت المال برگشت.

به گزارش شهرآرانیوز، بر اساس اعلام سازمان امور مالیاتی، در پی عدم رعایت قوانین و مقررات از سوی تعاونی دانش‌آموختگان سبزوار (ثامن‌الحجج) این تعاونی منحل شد، سپس احیا و مطالبه بدهی‌های سنواتی دوازده ساله صندوق مذکور طی سال‌های ۱۳۸۷ تا ۱۳۹۹ به اداره کل مبارزه با فرار مالیاتی و وصول و اجرای ویژه شهر و استان تهران واگذار شد.

بر این اساس در پی تخلفات مؤسسه اعتباری تعاونی دانش‌آموختگان سبزوار (ثامن الحجج)، مبلغ یک هزار و ۳۵۰ میلیارد تومان از حقوق ضایع شده بیت‌المال در قالب فرار مالیاتی، احیا و به بیت المال برگشت.

به منظور تأمین منابع مالی برای احقاق حقوق مالباختگان و با هماهنگی دادگستری تهران، تعداد ۱۲۶ فقره پلاک ثبتی متعلق به تعاونی اعتبار مذکور رفع توقیف شد تا هیئت تصفیه تعاونی فوق اقدامات لازم را برای بستانکاران به عمل آورده و مبالغ مالباختگان را پرداخت نماید.

در این راستا سازمان امور مالیاتی کشور با رعایت تشریفات قانونی برای احقاق حقوق بیت‌المال و اخذ دیون دولتی از جمله مالیات و جرایم مترتب بر آن از طریق برگزاری مزایده و حراج، فروش ۵۸ واحد مسکونی به متراژ ۸ هزار و ۹۰۰ مترمربع در اصفهان و یک ملک یک هزار و ۶۹۰ مترمربعی در استان گلستان را در مرحله اجرا دارد.

همچنین ۱۰ واحد اداری به متراژ یک هزار و ۳۵۰ مترمربع در تهران وفق مقررات موضوعه و به استناد ماده ۲۱۵ مالیات‌های مستقیم به نام دولت جمهوری اسلامی تملک شد.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->